2009-11-19

SE G900 puuteekraan on katki :(


No nii siis. Eile juhtus mu telefoniga esimene jama. Hommikul kui telefon äratas, siis ma ei saanud seda välja lülitada, ekraan lihtsalt ei võtnud puudutust vastu. Lõpuks pidin aku tagant ära kiskuma.
Päeva peale sain aru, et ekraan ikka töötab kuid probleemidega. Kui ekraani allääres olevat ikooni vajutada, siis tuleb 2 cm kõrgemale vajutada.
Jama mis jama, selle lahendamiseks tegin tehaseseadete taastamise ja lasin isegi uue softi peale, kuid mingit paranemise märki ei olnud.
Kuna mul ei jäänud muud üle, siis viisin täna oma telefoni garantiisse, õnneks on mul 2 aastane garantii.
Elisas võeti telefon ilusti vastu, pandi kõik kirja ja anti asendustelefon. Nüüd on mul elu esimene Samsung D900. Nüüd peaks hakkama seda testima.
Kui telefoni tagasi saan, eks siis jälle kirjutan SE-st.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar