2010-02-01

Nimevahetusega seotud probleemid

Nimevahetus tuleb tavaliselt ette siis kui sõlmitakse abielu kahe osapoole vahel. Tavaliselt see suuri probleeme ei tohiks kaasa tuua, tuleb vaid harjuda uue perekonnanimega ja oodata uusi dokumente.
Probleemid aga võivad tulla sõpradel. ja tuttavatel. Ühe sellise jamaga puutusin ma alles hiljuti kokku.
Kunagi hiljaaegu kutsuti meid ühele õhtusöögile, mis on ütlemata tore kuna ise ei pea süüa tegema. Peale sööki tehti ettepanek, et võiks kinno Avatari vaatama minna, sellega ma võlgu jäingi - ma ei olnud rahakotti kaasa võtnud. Õnneks 120 krooni ei ole selline summa, et mul oleks näppe murdma tuldud.
Kui mul võlg meenus, hakkasin omas heas tahtes läbi netipanga võlga tasuma. Netipank aga ei lasknud mul makset sooritada, kuna teatas mulle, et mul on kas kontonumber või nimelahter täitmata jäänud. Vaatasin üle, nimi ja kontonumber olid olemas. Üritasin makset sooritada mitu korda, isegi IE browseriga - aga ikka ei õnnestunud. Tahtsin juba swedikatele helistada ja nendega pragada. Mis see siis olgu, minul kõik lahtrid täidetud ja ikka tuleb teade, et lahtrites ei ole midagi, no nii küll ei saa. Nüüd tagantjärele mõeldes, hea oli et ei helistanud.
Paari minuti möödudes tuli mulle meelde, et see isik vahetas juba ammu endal perekonnanime, kuid mul oli pangas see muutmata jäänud. Kui perekonnanime ära muutsin sain makse ilusti sooritatud.
Kogu see jama oleks olnud olemata kui mul oleks rahakott kaasas olnud.

Moraal. Kui lähed kuskile, isegi WC-sse siis võta igaksjuhuks rahakott kaasa, kunagi ei tea millal võib tulla tahmine kinno minna.

Veel üks naljakas pilt seoses nimevahetusega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar